sunnuntai 8. joulukuuta 2013

klamydia 25-v

Moi! Tä tulee nyt viikon myöhässä mut ollu kauheesti kaikkee meneillään, taas. Viime viikonloppu ♥ Oli täydellinen.
Klamydia veti yhtä sikahyvin ku aina ennenkin. Nyt Vesku pääsi riehuukki enemmän ku viimeeks se käveli keppien kaa lavalle. Ykkös setin eli ne vanhat biisit, olin eturivissä, se oli kyl aika sairasta kärsimystä mut koitin keskittyy Klamydiaa. Välil mua kuristettii ja välil olin pää siel jossai aidan välissä. Riku (rumpali) kattoi silleen autch mut ei se voinu mitää tehä. Sit tuli yks muija kuka yritti iskee ja sit hakkaa ja sit olla kaveri. Mun oli pakko siirtyy pois siit eestä ja lähtee ettii Jennaa ja mun siskoo. Mul ei ollu puhelinta mut sit sattumalt törmäsin niihi, onneks. Onneks. Oltii siel iha takaa. Oli vähän tyhmää mut siel eessä ei oi pystyny olee.

Sit me oikeestaa mentiin heti nukkuu koska ärsytti ja väsytti jne.
Aamul ku lähettii aamupalal törmättii Veskuu. Se tuijotti meit ja olin sillee ahahhaa joo moi

"PRINSESSSA"
"oottekste okei"
"hellanlellanlettas"
"päläpälä"

se oli tosi sairaan söpö.
Sit hetken pääst nähtii se uudestaa. Tukka sekasemmi ku ekal kertaa. Silmät missä lie. Koko Vesku oli vähän.. missä lie


Riku oli melkee yhtä hyväs kunnos :D Mut se oli sairaaan ihana. Oivoi. Otettii kuvat ja juteltii keikasta, ja se selitti et näki mut ku meinasin kuolla ja se meinas sanoo Veskullekki jotai. Sit olin vaan lopuks et halataaaaaan, ja Riku tyylii hyppäs mun kaulaan ja halas varmaa puol tuntii ihan sikakovaa :D aww




Ja sit tuli Severi



Sit myöhemmi Antti ja Teemu (tippuri-duo) veti Klamydian biisei (ALEKSI!!1) ja joo, ne veti ihan sikahyvi. Vihdoinki näin Teemun ja Anttiiki oli taas kiva nähä :3


Veskuki oli kuuntelee ja otin uude kuvan sen kaa ku se oli vähä selvinny



Sit mentii laulaa karaokee. Veskuki veti vaatteet pois ja joku veti ne vaatteetkin pois. Haha. Antti oli kans kattoo :D Oli iha wohoo ku huomas et mennää laulaan. Oli aika coolii taas vetää siel. Ja viel coolimpaa nähä siit jälkeenpi video ja huomaa kui supercoolei oltii. Or not. Hahaha. Viikonloppun sit taas uusiks ku Popeda risteilyl.


OK paras risteily ikinä. ♥ Kiitos kaikil ja varsinki kiitos KLAMYDIA, jo 25-vuotta!!! jeesjees.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti