torstai 13. helmikuuta 2014

hyvää huomenta huolimatta kaikesta

Mua väsyttää. Koulu alkaa kakstoista mut meen aiemmin jo. Mul on hirveen näkönen ja hirveen olonen olo. Ahistaaaa toi tyhmäkoulu. Mut pakko siel on käydä. Edellispäivänä oli palautus ja kurssiarvosanoiks 77999910, oon oikeesti tosi tyytyväinen. Ja sain eile kaks uutta paitaa, tä on toinen ja tä on ihana. Oon juonu jo pari kuppii kahvii mut ei auta. Tarviin lisää. 
Ulkon on ihan kummallista. Ei oikene lunta ja tollasta. En tiiä. Mut siel näyttää kivalle. Nyt on jo tosi valosaa. Ainii, kolme yötä niin Teneriffa! APUA. Pelottaa. Nyt kouluu ja enkkuu opiskelee, no no, somebody save me? Plz.




no mä en tiedä ehkä kaikki on turhan tavallista
paetaan autolla, lähdetään etsimään jotain
potkua tähän elämään
ollaan kuin oltaisi matkalla etelään
pian täällä ei olla mekään
kaikki loppuu ennen kesää
tutut kasvot katoaa


Ens kuun alussa Pariisin Kevät eturivin paikoilta ♥ Mä en jaksa oottaa sitä päivää! Mun on niin ikävä.

1 kommentti: