tiistai 15. heinäkuuta 2014

I'll be screaming in the stars when it's over

Minu pääkoppa vähän sekasi.
Nälkäki meni ohi mikä on nyt superkiva juttu!
Että ku tekis mieli kirjotella kaikkee. Salaisuuksii. SHH.
Oli mulla sitä varten toinen blogi mutta siis nimenomaan oli.

Okei. On vieläkin. En vaan enää kirjota sinne. Tuli kelailtuu liikaa juttui.

Ulkon on kesä.
En ollu tänään lenkillä. Autokoulus joo.
Mua ei ees väsytä! Kello 2:10.
Yleensä nykyää vaa nukun. Hyvä näi. Kai.

Täks päiväks vois keksii jotai kivaa vähän. Illaks. Tai siis joo.
Okei nyt kello on jo 2:12! Vois valvoa lisää. Niiku aamuun. Tai no niin täs luultavasti tulee tapahtuun.

Voi minäki haluun tällatteet pienet jalat. Oon oikeesti vaa syöny ja nukkunu!
Kamalaa. Milloi se meni oikei siihe.


Tuol katolla on aina ollu aika jees. 
Oon ollu siel onnellisena.
Oon ollu siel väsyneenä.
Oon ollu siel vähemmän onnellisena.
Silloi siel on vaarallista.
Mut mä tykkään siitä.

2 kommenttia:

  1. Blogisi sai juuri uuden lukijan! :D Tykkään kovasti sun tyylistä!

    milinblogi.blogspot.com

    VastaaPoista