keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Taas suolaa mun haavaan

Vieläki mä oon hereillä. Ok, kello ei oo kahtakaantoista. Mut tiiän että oon vielä kolmenkin tunnin päästä hereillä, ehkä viidenkin. Ja ois ees parempi olo. Eilinen valvottu yö oli tarpeeks kauhee, ei nyt tääki. Haluisin vaan nukkuu hyvin. Ahistaa yhteishaku. Toinen kerta toden sanoo? Hope so...  Kuuntelin peach partyn yli 10 kertaa. Really. Ja silti tä olo. .__. Apulantaa taas, enkä ehkä just nyt halua. Anteeks sekavanlaine teksti. Pyörryttää.


Haluun Satin Circuksen keikalle. NYT. Kiitos.

Axel, Krippe, Olli, Paul
Kat Von D

Anteeks kun ei oo mitään kirjotettavaa. Kotona oon vaan ollut. Valvonu yöt ja kuollu päivät. Kuvitellu kaikkea ja ehkä osa oli tottakin. Ja kuunnellu sekasin Satin Circusta ja Apulantaa, periaatteessa näillä bändeillä on ihan eri vaikutukset mun mielialaan, mutta se on yhteistä, että ne vaikuttaa siihen enemmän kuin mikään maailmassa. Satin Circus hyvällä tavalla, se saa unohtamaan ainakin hetkeksi kaikki mun tyhmät ajatukset. Ja Apulantakin hyvällä tavalla, koska sen musiikin avulla opin tuntemaan itseeni. Mut esim tällä hetkellä kun kuuntelen Hiekkaa niin tekis mieli itkeä. Eikä vaan sillä hyvällä tavalla. Tajuun vaan lisää juttuja. Vois mennä nukkumaan etten ala ajattelemaan liikaa. Se ei oo koskaan hyvä. Ja mulla on ihan kamala ikävä Sofiaa.



2 kommenttia:

  1. sulle on haaste mun blogissa (:

    http://sofuckinfun.blogspot.fi/2013/02/haaste.html

    VastaaPoista
  2. aivan mielettömän upea toi Kat vo D kuva :) (en toki innostunut kommentoimaan tänne)XD

    VastaaPoista