sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Vaikka nään mitä teen, juoksen taas tanssien miinakentälle

Sori tä pitkä hiljaiseloni. Jee teitä on jo kahdeksan! Joo ihme että niinkään montaa mun jutut kiinnostaa :D Nää päivät oon viettäny vaan Apulantaa kuunnellen. Mikäs sen parempaa. Silti, vähän sellanen olo että mulla ei oo elämää, mut ei kai se haittaa. Ens viikolla Satin Circus ♥ Ja sit pian Sunrise Avenue, Adan, Pariisin kevät jeejee onpahan edes jotain odotettavaa! Ja aattelin ottaa huuleen renkaan :) alas keskelle. En vielä tiiä. Eipä mulla mitään. Sori ku oon tyhmä.
Ok mä en yhtään tiiä mitä pitäis kirjottaa. Oon juonu kahvia ja kuunnellu Apulantaa jaaa, nii. Aamulla kävelin ulkona ja haaveilin kesästä ja nyt tällä hetkellä tykkäänki talvesta. Ja pala siitä on paras biisi ever. Ääh emmä tiiä. Serkku tulee meille tänään ja koulujutut ahistaa. Haluun keikalle. 


Viime viikolla Neumann -duo ♥ Hmmm


Eilen näin Jennaaaa  ♥

2 kommenttia:

  1. Hei sun blogi on iha ylikiva & oot kaunis :33 !♥ xx

    http://miwaaaw.blogspot.fi/

    VastaaPoista