keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

you call this a life?

Hassut fiilikset. Aika olemattomat.
Tai no oikeestaan sellaset ettei oo olemas.
Ettei oo tässä hetkes. 
Ja vaikka tuntuu ettei ois missään niin ei haluu olla siinäkää olotilassa
Kaikki on joteki aika hämärää.
Ja mul on nälkä! Vaik tuntuu et ois syöny vaa koko päivän.
Vaik oon oikeesti syöny vaa jotai omenaa ja salaattia ja teetä ja kaakaoo ja proteiinipatukan mikä oli aika kiva. Outo.


Olin tänään Jennan kaa turussa. Ostin paidan. Ja pahaa kahvia.
En juonu. Ja jenna tiputti mun suklaan sinne etten söis sitä! Hyvä.
Sellai olo kokoaika et haluis vaan tehä jotai, mut sit ei vaa jaksa.
Kokoaja väsyttää. Jos ei väsytä nii sillonki on jotai valittamista.
Tä kesä on ollu vähän tällai. 


Jenna on tääl taas. Väsyttää. Tai siis ei mua! Sitä väsyttää.
Makaa tossa ja juo sellatteet kylmää teetä. Se on nii hyvää.
Ja Lana Del Rey on aik täydellinen. 

KOLME VIIKKOO JA JOTAI NII KOULU MITÄ???????????? JÄRKYTYIN
MÄ EN MEE SINNE ENÄÄ IKINÄ KÄRSIMÄÄN.
EI TOISTA VUOTTA. EIKÄ SITÄ KOLMATTA.
Tä kesä on ollu maailman turhin ja huonoin. Hyvää yötä. Itkettää. Ahistaa. Vois syyä suruu.
Nyt en oo kuvauskelpone. Eli toi alempi kuva ei oo nyt otettu. Ehei!

1 kommentti:

  1. voin sanoo et ite ootan tällähetkellä koulun alkuu, iha vaa sen takii et on uus ympäristö ja ihmiset! mut voin uskoo et rupee suoraan sanottun vituttaa jossai välissä varmasti :D..

    http://chifeesini.blogspot.fi/

    VastaaPoista