maanantai 1. lokakuuta 2012

autkoon maa, ja nielköön meidät, tulkoon tulva, ja vieköön meidät

"I'm not happy, but i'm not sad either. Everything is just so tiring.
 I just wanna fall a sleep and never wake up.
 Umm, i would wake up, but not here. Because there's
 nothing. Life gives me nothing here. Here i just... i just am."

Olen ihan liian väsynyt väsäämään tänne minkäänlaista tekstiä.
Oon ollut taas ihan unessa koko päivän. En muista mitä olen tehnyt, 
missä olen ollut, mitä on pitänyt tehdä. Oon vaan ollut väsynyt 
ja niin poissaoleva. Istun ja tuijotan näyttöä, mitäpä nyt kirjoittaisi...
Pariisin kevät on rakkautta. Ja mulla on ikävä sofiaa. ;__; ...come here...
Ja vieläkään en oo keksinyt mihin kouluun haluan. Mitä mä ylipäätään haluisin, en mä tiedää. Joku muu voi päättää mun puolesta mitä mä haluun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti